Etiketter

, , , , , ,

Godmorgon! Denna morgon är inte lika kylig som gårdagen men den ser inte så inbjudande ut för det, gråkall och tydligen ska det bli rejält med snö under dagen.

Startade med frukostshake och örtdryck, nyhetsmorgon och en varm filt, skönt. Jag är fortfarande mätt efter julbordet…kan ju lugnt konstatera att vikt och hälsoresan inte hade en bra vecka och det beror inte bara på att julen är i antågande.
Jag hittar fortfarande inte in på vägen jag gick på i våras/somras innan livet hamnade i stå av olika anledningar. Men jag är övertygad om att jag hittar dit igen, jag ska bara få ordning på lite saker först, men som jag nämnt tidigare, 2013 är ett nytt avstamp på alla plan så även detta.

I dag är det andra advent, dagen kommer att fyllas med…ja jag vet inte än, något eller inget alls, tar det som det kommer.
Önskar er en fin dag, må bäst! Kram / E

20121209-094356.jpg

