Etiketter

, , , , , , ,

Godmorgon! Äntligen!!!!! Ja jag menar att nu är det ju snart helg och ledigt, jag behöver verkligen sovmorgon, det är så segt att komma upp.
Jag tror att det delvis beror på att jag slarvar med det som är viktigt i min vikt och hälsoresa. Jag får inte mina 8 timmars sömn, jag slarvar med maten och den största anledningen tror jag är att jag inte kan ta mig ut och springa av förklarliga skäl, det är rätt mycket snö på vägarna här ute.
Men det är bara att försöka hitta rätt igen, jag hoppas på vackert vinterväder i helgen så att jag kan gå några långa promenader med Selma.
Denna morgon har det kommit lite nysnö och kommer det mer under dagen blir det till att skotta när jag kommer hem.
Nu är det först jobb och i kväll kommer J, en bra start på helgen och det önskar jag er med.
Kram / E

20121207-073528.jpg

