Etiketter

, , , , , , ,

Godmorgon! Redan onsdag igen och halvtid, veckorna rusar på och det är mindre än tre veckor till julafton. Julen betyder inte så mycket för mig nu för tiden, jobbar man som jag i handeln får man sällan någon julkänsla, det är mest stress och ingen tid till allt det där mysiga man skulle vilja ha, att vara ledig någa dagar, att få mysa hemma vid öppna spisen med glögg och julmusik, den så kallade julefriden, hur känns den?
I år firar jag jul i Ellinge med barn, barnbarn och mina föräldrar och det ska bli mysigt, ska försöka hitta lite julefrid på julafton ialafall.
Hur firar ni jul? Är det allt eller lite lagom firande?

Snön som ligger nu ger ju lite julstämning, det är kallt men inget snöande denna morgon. Det blev ingen promenad utan frukostshake under filten istället.
Jag börjar känna av lite ont i halsen igen…suck.
Nu ska jag göra mig redo för en lång dag på jobb så på återhörande.
Ha en fin dag, ta det lugnt i trafiken. Kram / E

20121205-073314.jpg

