Etiketter

, , , , , , , ,

Jag sitter varmt och skönt under min filt i kväll med. Det ska ju spelas fotboll på tv, PSG mot Porto i Champions League, samtidigt är det EM-handboll på en annan kanal, Sverige – Danmark, så det blir lite zappande.

Jag var ju hos tandläkaren i dag och fick lagat tanden där jag bet i sönder en gammal lagning. Jag är måttligt förtjust i tandläkarbesök men vad ska man göra? Jag tror att jag var bedövad i nästan 4 timmar efteråt, skitäckligt, det var både i tungan, hakan och kinden, jag kunde knappt dricka för jag kände inte mungipan och var jag hade glaset.

Det har slutat snöa nu men det är kallt, – 3 grader och sjunkande. Jag skottade lite på uppfarten när jag kom hem så jag kommer ut och in genom grinden.

Ha en fin kväll! Kram / E

20121204-204321.jpg

