Etiketter

, , , , , , , ,

Godmorgon! Vad mycket snö vi har och får fortfarande! Det fullkomligt vräker ner och med tanke på hur mycket det ligger så har det vräkt ner hela natten.
Det blir till att skotta i kväll har jag en känsla av. Selma och jag gick en liten runda nu på morgonen, hon gillar snön skarpt.

20121204-075630.jpg

I dag ska jag till tandläkaren…ogillas! Jag bet av en lagning förra veckan och nu ska det fixas om det går, den var rätt stor så det var inte säkert, annars blev det en krona….och jag som tycker att det är så obehagligt vill inte att det ska ta lång tid…suck.

Nu ska jag dricka min shake innan jag skottar fram bilen och beger mig mot jobb. Kör försiktigt ni som ska ut på vägarna här i Skåne, ja i resten av landet med såklart.
Ha en fin tisdag. Kram / E

20121204-075735.jpg

