Etiketter

, , , , , ,

Godmorgon denna lördag, första dagen i december dessutom.
Jag vaknade vid 8,30, ingen J att vakna mysigt intill så då var det bara att hoppa upp och ta tag i dagen.
Stack ut på en kort löprunda, den första på nästan 2 veckor pga förkylning och lite andra bortförklaringar, men det var skönt att det blev av vädret till trots, underlaget såg lite vanskligt ut men det var helt ok.

20121201-100235.jpg

Nu blir det en god cappuccinoshake och en stor kopp het örtdryck innan jag drar igång på riktigt.
Dopet är klockan 16 här i krokarna av Ellinge så jag behöver inte ta mig så långt men jag ska jag fixa färdigt tårtorna och åka och handla.
Däremellan hinns det kanske med en promenad med Selma och få upp några stakar i fönstren, full rulle alltså.
Ha en underbar lördag!
Kram / E

20121201-101422.jpg

