Etiketter

, , , , , , , , ,

Godmorgon, äntligen fredag. Orolig natt, jag trodde att jag blev av med en av mina kisar i går, han kom inte in när jag kallade på kvällen och det är inte likt honom, han brukar aldrig vilja vara ute och definitivt inte någon längre stund. Jag var uppe en gång i natt och kallade och nu på morgonen öpnnade jag och kallade men ingen Frasse, så jag gjorde mig klar att gå ut en runda med Selma så att vi kunde leta och kalla, innan vi gick ut så hällde jag upp mat i deras skålar som står i tvättstugan….upp på vasken hoppar…..Frasse??!! Han har alltså befunnit sig inomhus hela tiden utan att komma fram, han som alltid brukar ligga i soffan hos mig på kvällen, jag har ingen aning om var han har sovit men skönt att han var här, räven har ju förmodligen tagit två av mina kisar redan under åren jag bott är ute.

Nu sitter jag under filten med frukostshaken, J är här och vi ska snart bege oss mot respektive jobb. I dag ska jag iväg och få lagt på mina vinterdäck på bilen, det verkar ju som om vintern är på väg så det är nog på tiden.
Kvällen ägnas åt bla tårtbak till dopet i morgon då lille K ska döpas, för övrigt händer det nog inte så mycket, bara lugnt och skönt.
Ha en bra start på helgen som är i antågande.
Kram / E

20121130-073138.jpg

