Etiketter

, , , , , , ,

I dag har jag mått sådär, ont i huvudet, ont i halsen och allmänt hängig. Det brukar väl vara så att när man varit inne i en stressig period, vilket jag varit, så håller man tillbaka eventuella krämpor och när man sedan slappnar av så bryter det ut.
Nu har jag stoppat i mig Echinaforce och Iprén och jag ska göra mig en latte och sedan är det soffläge under filten resten av kvällen.

I morgon är det ju äntligen fredag och helg i antågande, tänker se till att jag kurerat mig tills dess.
Helgen är fortfarande oplanerad, ett i mitt liv störande moment, att aldrig veta, att aldrig kunna planera, eller egentligen kan jag ju göra precis vad jag vill men omständigheterna gör att jag begränsar mig själv.
Det finns en deadline för dessa omständigheter, jag kan bara hoppas på en lösning innan den är här…

Nu ska jag fortsätta med min kurering, ha en fin kväll allihop. Kram / E

20121122-181905.jpg

