Etiketter

, , , , , , , ,

Jäklar vad det är mycket just nu, på jobb är det stressigt värre. Det sätter spår i hur jag mår, jag har nog magkatarr skulle jag gissa, har mått illa i flera veckor nu.
När jag kom hem i dag tog jag mig ändå ut på en löptur, 4 km, ville testa hur det kändes i hälen som smärtade när jag sprang milen i lördags, det kändes ok, skönt att inget verkar vara ”trasigt”.
Nu är det tvkväll, tittar på Sommarpratarna, jag gillar det programmet.
I morgon är det min födelsedag….inget att fira stort tycker jag, ett år äldre, men visst, jag är mer tränad och mer hälsosam än vad jag var förra året men det är alltid lite ”ågren” när man börjar tänka på var alla år tog vägen.
Jag säger godnatt redan nu, det blir en tidig kväll för att ta igen lite sömn, jag sov dåligt i natt tack vare mitt illamående, men det känns bättre i kväll.
Sååå godnatt på er alla bloggisar!

20121119-210445.jpg

