Etiketter

, , , , , ,

Ja det skulle nog behövas både en GPS och lite jävlaranamma för att jag skulle hitta rätt väg igen. Tänk vad mycket balansen i livet betyder när det handlar om att orka, att ha energi, att hålla folkus osv.
Jag tappade bort allt det där i somras någonstans och hittar inte ”topparna” som håller tillräckligt länge för att jag ska komma upp igen, det är för mycket berg och dalbana, så lika fort som jag är där uppe, lika snabbt åker jag ner i en jäkla fart.
Jag vill tillbaka till hur jag mådde i början av sommaren, den energin och det flytet jag hade då…jag mådde oförskämt bra.
Min vikt och hälsoresa har fått sig en rejäl törn och jag blir så irriterad på mig själv för att jag tillåter mig att förstöra det jag uppnått.
Livet kan ju inte alltid rulla på utan motgångar men nu vill jag faktiskt återfå eller jag kanske ska säga återta mitt liv som det var innan.
Hade detta varit en boxningsmatch så hade domaren varit på 8 nu….dags att hoppa upp och komma igen!

20121113-203500.jpg

