Etiketter

, , , , , , ,

Godmorgon! Sista dagen på helgen och det blev sovmorgon innan jag begav mig ut på en löptur. Det blev en kortare runda, bara 3,2 km men det är bättre än inget alls.
Nu dricks det en frukostshake och örtdryck innan dagen sätts igång på allvar.
Ja allvar…det lär bli en del skidåkning på tv, reprisen av Så mycket bättre, ni ser, fullbokad dag.
Det är ju Fars Dag, firar ni den? Jag är inte så mycket för alla dessa dagar men såklart går jag över en sväng till min pappa.
Jag ska åka en runda till sonen och svärdottern med är tanken, det är vad som är planerat, en lugn och rofylld söndag med andra ord.
J jobbar idag med och efter det åker han en tur till sin pappa innan vi ses ikväll och avslutar denna helgen tillsammans.
Ha en fin dag, var rädda om varandra! Kram / E

20121111-101839.jpg

