Etiketter

, , , , , ,

Godmorgon! Vaknade intill min älskling denna morgon så det kunde inte vara bättre. Gårdagen tillbringades ju med fina kollegor i Malmö och senare i går kväll kom J ner, bra onsdag!
Nu har han åkt hemåt för att jobba och jag tände ljus och kröp in under filten denna ruggiga torsdag, jag hinner med lite Nyhetsmorgon innan det är dags för jobb, idag är det schemaläggning som gäller.
Oj vad jag fick svårt att formulera mig, jag skriver samtidigt som jag lyssnar på Katrin Zytomierska som ska förklara vad hon menade med sitt uttalande angående Sats reklambild på en tjej som i hennes ögon är överviktig??!! Hon frågar vem som vill se ut sådär efter 13 års träning??! Jag undrar vem f-n vill ha Katrins dåliga attityd?
Jaja nu fick hon ju lite tid i rampljuset igen, det var väl det hon var ute efter.
Ha nu en riktigt fin dag, var rädda om varandra! Kram / E

20121108-073748.jpg

