Etiketter

, , , , , , , ,

Godmorgon! Det är en vacker morgon i Ellinge, naturen är vit av frost och solen är på väg att ta sig upp.
Vi tog en längre promenad för att kunna njuta lite av dagsljuset eftersom jag jobbar till stängning idag och då är det väldigt mörkt ute.

20121031-072817.jpg

Om jag nu ska ta upp hur jag egentligen mår idag så kunde det varit bättre, promenaden var ett tillfälligt lugn.
Jag vaknade långt innan klockan ringde med en brinnande huvudvärk, slumrade till och somnade om igen bara för att drömma en hemsk mardröm som nog speglar mycket av det jag har i mina tankar nu.
Jag kan inte släppa drömmen, ni vet när det har varit så verkligt att man inte riktigt vet om det hänt eller ej… det har det inte, det vet jag men obehagskänslan är här.
Några saker har klarnat för mig nu efter drömmen..jag vill inte leva ensam, det är jag helt övertygad om nu och det andra är att jag måste ta hand om mig själv…

20121031-074117.jpg

