Etiketter

, , , , , , ,

Det har varit en bra dag på jobb, det började på morgonen med en kul förfrågan om ett uppdrag, berätta mer sedan när jag fått veta lite mer.
Vi hade bra flyt med inventeringen av lagret så förhoppningsvis ska det inte ta allt för lång tid i morgon när vi ska ta butiken.
Handlade på vägen hem, käkat och nu satte jag mig i soffan, det blir tända ljus, filt, te och tv fram tills det är dags att hoppa isäng tidigt eftersom jag börjar jobba redan klockan 7 i morgon.
Det är en riktigt ruggig kväll, regn och blåst och så jäkla mörkt redan, ja det är smällar man får ta om man vill ha ljusare på morgonen.
Hoppas att er vecka startat bra, jag känner mig lite låg men dagarna går ju ändå.
Ha nu en mysig kväll, njut om ni har någon speciell att krypa in under filten med…..
Kram / E

20121029-181546.jpg

