Etiketter

, , , , , ,

Ja hur ska jag sammanfatta den då?
Träningsmässigt ok, tre löppass var målet och tre löppass blev det, totalt 15,5 km. Jag har inte fått till så många promenader, bara tre och inte så långa, totalt 8,4 km.

Mat och kcal…ett ord som sammanfattar det, KATASTROF! Jag lyckas inte komma tillbaka till mitt flyt som jag hade i somras, suck vad jag blir trött på mig själv!
Vattendrickandet har varit ok, inte alla dagar men de flesta har jag druckit 1,5-2 l / dag.
Sömnen är bra, jag har nog fått mina åtta timmar de flesta nätterna.

Målen för denna veckan blir de samma.
Tre löppass, minst 15 km sammanlagt. Jag bör kunna öka promenaderna så det är målsättningen.
Vattendrickandet var ok så bara att hålla i.
Sömnen fungerar som den är.
Den stora utmaningen blir vad jag stoppar i munnen, jag har startat om mitt program på VK, nu är det några kilo ner som gäller och att få bort sötsuget!
Hur svårt ska det vara! Jag har gjort det en gång och jag kan göra det igen!

20121021-195444.jpg

