Etiketter

, , , , , , ,

Suck vad jag blir trött på mig själv, men vad hade jag trott egentligen…ärligt? Tisdagar är vägdag och om man hällt i sig cola, vräkt i sig godis och chips, lägg där till en formfranska rostad med mycket smör på…varför är jag ens förvånad över att jag inte gått ner ett hekto på en vecka??
Den bittra sanningen är att för att hålla den vikt jag hade nått i somras behöver jag tänka på hur jag äter och tränar varje dag av resten av mitt liv, PUNKT!

Så och med det sagt, godmorgon alla. I dag började Selma och jag med en morgonpromenad, fick fram vinterjackan med det blev svettigt det är inte så kallt även om jag är frusen på morgonen.
Nu har jag druckit min cappuccinoshake, hunnit titta lite på nyheterna och strax är jag på väg till jobb.
Önskar er en fin dag! Kram / E

20121016-075049.jpg

