Etiketter

, , , , , ,

Nej jag kan inte påstå att jag är nöjd med veckan när det gäller träning och mat.
Jag har inte lyckats med mina mål som jag hade satt.

Det blev bara två löpturer, knappt en mil sammanlagt. Målet var tre….
Jag har inte skrivit upp mina kcal och jag har således inte haft koll och överskridit med råge varje dag. Ätit godis och druckit läsk, inte ok!!!
Vattendrickandet får godkänt, nästan två liter/dag.
Sömntimmar…nja kunde varit bättre.

Så vad gör jag då?

På det igen, vad annars?
Målen blir de samma som förra veckan, tre löpturer, håll koll på kcalintag, dricka två l vatten om dagen, sova 8 timmar varje natt.
Jag lägger även till nolltolerans på godis och läsk under vardagar.
Det ska ju fungera, det har det ju gjort innan, bara att bita ihop och göra det!
So…here I go again…

Målet är ju klart….

20121014-195556.jpg

