Etiketter

, , , , , , , ,

Godkväll får jag ju säga då, jag har missat godmorgon och godmiddag. Dagen startade vid 8,30, ja J var vaken långt innan men jag drog på det så länge jag kunde. Vi satt ute och åt frukost eftersom vädret visade sig från sin bästa sida. Sedan var det bara slappande fram till lunch då J behövde till jobb och leverera en bil.

Jag fixade till mig och åkte in till Nova Lund, köpte ett par enkla vita tygskor på Stadium. När jag gick där inne så såg jag en tjej jag tyckte mig känna igen, hon hade en vad jag gissade son med sig, efter en stund hörde jag dom prata grekiska med varandra och då var jag tvungen att fråga om hon hette C och om det möjligtvis var så att hon kände igen mig? Lite förvånad men till slut så kom hon på det. Jisses, vi har inte setts på 24 år!!!! Hon passade min son när han var liten och vi umgicks familjevis, hennes man var från Grekland och dom flyttade dit kort efter, sedan blev vi gravida med barn 2 samtidigt och då var dom hemma i Sverige för att föda, killen som var med henne var detta barn nummer 2 och han föddes veckan efter min dotter, jag har ett foto på oss när vi sitter med våra småttingar hemma i vår soffa. Jättekul att ses efter så många år, nu ska vi hålla kontakten via fb iallafall.

Nu ikväll har jag varit ute på en löprunda, 4,5 km, ingen bra tur, det var tungt och segt, jag hade nog ätit för tätt inpå med men nu är det gjort även om det var jobbigt.

In i duschen nu och sedan en shake, och ikväll är det ju fotboll, kvartsfinalerna börjar och jag håller på Gli Azzuri…Italien men dom spelar inte ikväll.

Ha en fin kväll, nu håller vi tummarna för ett hyfsat midsommarväder i morgon. Kram / E

