Etiketter

, ,

Onsdag och halva veckan har snart gått, halva första semesterveckan. Idag fick jag sätta en klocka eftersom jag ska till Johanna och fixa mina naglar. Jag känner av massagen idag, det blir nog ingen löpning utan bara en längre promenad, jag är lite öm i övre delen av sätesregionen.

Min lille kise är tillbaka….ja eller hur ska jag uttrycka det. Frasse är ju den som alltid är där jag är och kryper in och ner i diverse skrymslen. Och när jag blev mer och mer orolig, så var jag ute och kallade flera gånger innan jag skulle lägga mig, tittade ut genom fönstren och till sist gick jag upp på ovanvåningen tog en tur in på kontoret dit dörren är stängd, jag stod och tittade ut genom fönstret och vad hör jag då? Från garderoben där inne hör jag ett litet mjau…..där inne satt mitt lilla troll, och där måste han ha suttit sedan morgonen då jag var och letade efter ett papper…som sagt han är där jag är, alltid och jag har inte märkt att han smög in där utan stängde garderobsdörren och dörren in till rummet och sedan var jag aldrig på ovanvåningen under dagen. Lille stackaren, han var så kelen att han inte visste var han skulle bli av och dåligt samvete fick jag. Men så lättad över att han är ”tillbaka”.

Nu ska jag iväg, ha en fin dag! Kram / E

20120620-081151.jpg

