Etiketter

, , , , , , , , ,

Idag, min första semesterdag har jag varit hos min älskade dotter och mitt älskade lilla barnbarn ❤ Han är helt underbar, när han kallar ”mormor” så bara smälter jag. Vi var ute och gick en lång runda i skogen, det var soligt och varmt då.

När jag kom hem så var tanken att jag skulle klippa gräset men jag blev så trött att jag valde att ta en powernap i soffan istället, jag vaknade 1 timme senare av en dunderknall när det började åska och regna. När det värsta dragit förbi tog jag mig ut på 5 km löpning, jag hann inte hem innan nästa regnskur drog in så jag blev rejält blöt.

Kvällen har jag tillbringat vid tvn, fotboll och datorn. Är ensam här ikväll J är hemma och ska upp tidigt för att hämta hem ungdomar från Dreamhack. Saknar honom …. Men nu ska jag sova så jag säger godnatt och hoppas att ni får en skön sömn.

 

