Etiketter

, , , , , , , ,

Ja veckan som gått har träningen varit ok, två löppass fick räcka då det ena var på 1 mil, den andra milen denna månad, tjohej så nöjd jag är. Sammanlagt blev det löpning 14,7 km och promenaderna blev totalt 10 km.

Maten har gått sisådär, varit några dagar då jag inte haft riktig koll på kcal så jag får se vad vågen säger i morgon. Vattendrickandet har jag slarvat lite med.

Jag har faktiskt fått till ett par gånger på spikmattan, behövligt då jag känner av ryggen efter de längre löprundorna.

Sömnen har fungerat bra, jag sover mina 8 timmar och det är mitt mål.

Nu har jag börjat min semester så jag får sätta rimliga mål för kommande vecka…

Löpning 3 pass, promenader övriga dagar.

Öka på vattendrickandet.

Hålla koll på kcal på vardagarna denna veckan iallafall.

Sömnen blir som den blir nu när jag inte behöver upp någon speciell tid.

Massage är bokad till denna veckan.

Ja så får det bli, lite slappare men absolut med kontroll, min viktresa är inte över än och nu är jag så nära mitt mål att det vore riktigt dumt att förstöra det, jag vet ju hur svårt det är att gå ner de där kilona jag kämpat med ett tag nu så det är inte värt det.

Må bäst! Kram / E

