Etiketter

, , , , , , , ,

Så var även Danmark utslaget ur EM, nu får jag fundera på vem jag ska hålla på i fortsättningen, Tyskland ser vassa ut men det är inte mitt favoritlag precis. J halvsover redan i soffan, det är ju inte direkt hans favoritunderhållning att se på fotboll men han får stå ut lite. Han får lov att vara trött, han var ju uppe tidigt och tittade på motorsport och så sprang han riktigt långt idag, 1,4 mil, bra jobbat hjärtat!

Idag var min son med familj här en stund, vi var hos mina föräldrar som med ville träffa dom, lille K växer så det knakar, stora killen nu, 6 månader och söt som socker.

I eftermiddags tog jag en promenad med Selma, nästan 1 timma, först i regn men det slutade och det blev riktigt varmt men blåsigt.

Nu är det dags att hoppa i säng, vi börjar ju vår semester i morgon men J behöver in på sitt jobb iallafall så vi får sätta en klocka.

Nu kryper jag intill min älskling och sover så gott, önskar er en godnatt! Kram / E

