Etiketter

, , , , , , , , , ,

Vaknade utsövd vid 8, stack ut på en löprunda innan frukost, mentalt hade jag förberett mig några dagar på att försöka mig på milen en gång till för att se om jag fixade det…och japp 10,01 km löpning blev det, tiden den samma ungefär 1,11,18.

Så efter en bra start på denna dag, nu har jag njutit av min cappuccinoshake, sitter och surfar runt lite, dricker te och tar det lugnt. Strax ska jag dock kicka igång dagen med att åka till apoteket och hämta mediciner till en mycket sur katt, han springer till dörren hela tiden och vill ut och sedan är det dags att göra sig redo för student, solen skiner så det kan nog bli lyckat.

Ikväll laddar jag för fotboll, vinna eller försvinnamatch…typ. Magkänslan säger, njae blir nog tufft men jag ska inte måla fan på väggen än, jag ska heja så gott jag kan här ifrån tvsoffan.

Önskar er en fin dag! Var rädda om varandra. Kram / E

Ön

