Etiketter

, , , , ,

Ja det kan jag väl få säga nu? Jag ska inte jobba mer förrän v 29 men semestern startar ju först på måndag. I morgon har jag tagit ledigt för att gå på student tilsammans med J.

Nu efter jobb fick jag fara i väg med en av mina katter till veterinären, som jag har berättat så har han varit halt och haft ett litet sår på ena frambenet. Vi känner veterinären rätt väl då jag gått till henne i många år och Simba är lite av en stammis där, han brukar vara den av mina katter som hamnar i slagsmål, han är ju kung i Ellinge. Gillar vatten gör han med.

20120614-180216.jpg

Nu har vi kommit hem, såret var inget allvarligt men det har tagit i leden och det är inte så bra, penicillin och smärtstillande fick vi med oss så nu får han bli inne några dagar.

Jag har slagit mig ner vid tvn, fotboll såklart.
Ha en fin kväll! Kram / E

