Etiketter

, , ,

Jag vet inte riktigt vad det är, jag kan inte sätta fingret på det men jag känner mig hängig och lite irriterad…hmmm. Idag var jag halvdag på jobb för att sedan åka på besök på en annan butik, lite samarbete mellan oss butikschefer stod på agendan. Jag har även hunnit med ett fikabesök hos en kollega, finaste K som står inför nya utmaningar, samma företag men annan butik, lycka till vännen!

Hemma vid 18, fick ett oväntat samtal och besök, min fd och hans dotter kom förbi, riktigt trevligt att ses, det var rätt längesedan vi sågs och pratar i telefon gör vi väldigt sällan med. Selma blev sååå glad, hon visste inte till sig av glädje.

Nu slötittar jag på fotbollen men ska nog snart ta mig i säng istället, kanske sömn jag behöver.

Önskar godnatt redan nu. Kram / E

