Etiketter

, , , , , ,

Veckan som gått är en vecka jag kommer att minnas med glädje. Träningsmässigt är det veckan då jag hade min bästa löptur någonsin, min första mil på tiden 1,11. Det är den tiden jag ska putsa för jag ska absolut springa milen fler gånger, inte som vardagsträning men någon gång…bara för att nu vet jag att jag kan. Totalt blev det löpning 2 gånger, sammanlagt 1,4 mil Promenader blev det då lite fler, jag tog några extra dagars vila från löpningen efter milen, så sammanlagt blev det promenader 1,13 mil.

Maten och vattendrickandet har fungerat bra, det har dock blivit lite slarv nu i helgen så jag tror att vågen är lite kinkig med mig i morgon, men det är ok, så här lite som jag väger nu har jag inte vägt på minst 10 år.

Jag har inte stretchat något utöver efter löpning och spikmattan är inte använd men jag har iallafall lyckats boka en massagetid nu. Bra där!

Sömnen får jag tillräckligt av.

Och summeringen blir….jag mår bra och det känns bra i kroppen.

Den kommande veckan ska jag på en del aktiviteter som lär innehålla en del kcal så jag ska lägga fokus på träningen för att balansera det så gott det går, och det går om jag bara bestämt mig.

20120610-215623.jpg

