Etiketter

, , , , , ,

Jodå det blev en bra vecka. Träningen blev delvis som jag planerat. jag var ute på 3 löpturer och totalt blev det 1,5 mil. Promenaderna blev inte så många och långa som jag hade tänkt, det blev bara 7,8 km.

Maten och att hålla kcal går som på räls just nu, vågen visade -1,3 kg sedan förra veckan, målet börjar närma sig… Blir lite orolig bara, det brukar komma ett bakslag eller en platå men jag ska njuta av flytet just nu och så får jag ta tag i eventuella bakslag när och om dom dyker upp.

Vatten får jag i mig det jag behöver, flaskan fylls varje dag och det hjälper mig att komma ihåg att dricka.

Jag får inte riktigt den sömn jag skulle behöva, det är svårt att komma i säng i tid, men jag provar denna veckan igen. likaså med spikmatta och stretching, nya tag.

Summerar jag så är jag nöjd, känner mig stark och mår bra. Mål för denna veckan är samma som tidigare, det fungerar ju så varför ändra något. Jag kör på, målet är i sikte nu.

