Etiketter

, , , , , , , ,

Godmorgon! Lite segt ska jag erkänna, men nu är det bara 2 måndagar kvar innan det är semester!!?? Hur har detta gått till? Jag tror att saknaden av en årstid, våren gör att det är svårt att ta in att det faktiskt är sommar och semestertider nu. Ok, men nu tar vi en vecka i taget 🙂 Denna veckan är ju en kortvecka med en ledig dag mitt i, skönt.

Jag har gått en kort runda med Selma, det är mulet och tråkigt idag med, J har åkt iväg för att jobba och nu sitter jag och tittar på nyhetsmorgon där det diskuteras det giftiga ämnet Bisfenol som finns i bla kvitton, och det är ju inte så kul att veta när man jobbar i butik och man hanterar 100-tals kvitton om dagen. Förbjud ämnet tycker jag!

Jag har inte hunnit summera min vikt och hälsoresa för förra veckan än, det får bli i kväll. Nu ska jag strax bege mig mot jobb, önskar er alla en fin måndag! Kram / E

