Etiketter

, , , , , , ,

Dagen börjar lida mot sitt slut och så även denna helgen. Jag har varit på Nova Lund för att reklamera mina fina vita Poloskor, tråkigt nog fanns inte just den skon i butiken så jag fick inget nytt par, velade lite och eftersom den vita Converseskon jag då kunde tänka mig inte fanns i min storlek står jag nu utan vita skor…suck. Jag fick ju pengarna tillbaka så jag får leta någon annanstans. Jag träffade på en väninna där så det blev en latte med scones innan jag åkte hemåt.

I eftermiddags var jag ute och sprang, 5.6 km och som vanligt blåste det, tänk vad skönt det hade varit att få springa utan blåst någon gång som omväxling. J jobbade ju till klockan 14 och landade här nere vid 16, han gav sig ut på sin löptur, dryga milen och under tiden åkte jag och handlade mat. Nu är vi rejält mätta, det blev mozzarellagratinerad kassler med ris och till efterrätt rabarberpaj med vaniljkesella.

Nu infinner sig söndagslugnet, mys med ett glas rosé och finalen av Mästarnas Mästare, så ser kvällen ut. Ha en fin kväll allihopa! Kram/ E

