Etiketter

, , , ,

Japp, jag väntar på J som landar strax, jag är vrålhungrig nu. Ikväll ska vi prova pizza från Skånsk Brasvärme i Eslöv, betyg kommer senare. Pizzorna är lite dyrare och det finns typ bara 7 st att välja på, men jag har hört att dom ska vara goda, vi får väl se.
Annars har dagen rullat på, ledig från jobb idag men att göra hemma finns alltid. Fortsatte att röja i garderoben, i höstas var jag så glad, jag hade ju gått ner lite i vikt och kunde helt plötsligt ha alla mina jeans och byxor. Idag provade jag igenom allt igen…. nu får jag kasta en hel del, dom är för STORA!!! Det är en bra anledning att göra sig av med kläder.
Jag har även hunnit luncha hos föräldrarna, städa och fixa med Herbalife lite.
Nu är det snart dags att bänka sig framför tvn och finalen av Let’s Dance.
Vinet är upphällt och nu saknar jag bara min J.
Ha en fin kväll! Kram / E

20120601-195156.jpg

