Etiketter

, , , , ,

Det var ju precis morgon. Dagarna bara rusar på. Jag har varit och fixat naglarna nu efter jobb, tjusiga blev dom som vanligt. Och nu vet jag inte om jag orkar resa mig från soffan, jag skulle verkligen behöva ta ett rejält tag i min garderob, jisses vad kläder där är. Jag ska försöka lära mig att sälja på Tradera, det är synd att bara kasta det som knappt inte är använt. Det blir ju lite så när man jobbar med kläder, frestelsen är stor att köpa nytt fast man inte behöver något. Jag tror att jag ska börja lite iallafall, i morgon är jag ledig eftersom jag ska jobba på lördag så då kan jag ta det jag inte hinner ikväll 🙂

I morgon har jag lite jobb med Herbalife med, ett kundbesök bla och så måste jag fixa med kvitton och beställningar, och sedan är där ju allt annat som ska göras när man är ledig, alla måsten. På kvällen kommer J ner, äntligen, saknar honom nu.

Då önskar jag godkväll och godnatt, sov så gott när det blir så dags!

Kram / E

 

