Etiketter

, , , , , , ,

Jag har haft en hyfsat bra vecka när det kommer till mina vikt och hälsomål. Träningen har blivit av som jag planerade, 3 löppass, totalt 1,4 mil. Jag kortade sträckan på 2 av dem och ökade hastigheten istället, resultatet blev 30 sekunder snabbare / km. Nöjd med det sålänge. Det blev ”bara” knappa milen av veckans promenader, det ska bli bättre denna veckan, har inget att skylla på.

Maten har gått bra, blev lite tokigt på lördagen bara då jag tappade kontrollen något, det slank ner både chips, godis och läsk i en rasande fart. Jaja så måste det ju gå ibland, konstigt vore det annars. Jag är noga med att inte förbjuda mig att äta något, men jag måste lära mig att inte vråläta av det som inte är hälsosamt för mig när jag vill nå mina mål.

Jag har fått i mig bra med vatten, häller i lite örtdryckspulver från Herbalife i vattenflaskan, det har blivit 1,5 liter minst varje dag

Sömnen har varit lite oregelbunden, jag har inte kommit i säng när jag borde, det har blivit lite sena kvällar även när jag ska upp och jobba, bättring på det!

Vågen har varit vän med mig även denna veckan om jag ska tro mina ”tjuvvägningar”, resultatet för veckan som gått får jag i morgonbitti.

Sammanfattar jag mina mål för denna veckan så blir det såhär…

3 löpturer, minst 3 promenader, fortsätta med att dricka 1,5 l vatten/dag, skriva upp mina kcal jag äter varje dag, 8 timmars sömn / natt när det är jobb.

Jag ska även boka massagetid, ta några gånger på spikmattan och stretcha.

Det är ganska exakt 1 år sedan jag startade min vikt och hälsoresa, häng gärna med om du vill eller berätta om du gör en egen resa. Jag har ju valt att ta hjälp av Herbalifes produkter och det ångrar jag inte. jag har ätit dem i ca 5 år totalt, alltid frukostshaken och örtdrycken för att det är den frukost som jag mår bäst av, och nu mer kontrollerat för att nå dit jag vill. Jag mår så bra idag, det är stor skillnad mot hur jag och min kropp mådde för 1 år sedan, det är värt den möda och tid jag faktiskt lägger ner på mig själv. Och jag är så värd det!

Till alla, må bäst! Kram / E

 

