Etiketter

, , , , , , ,

Tvn klappade ihop mitt i Let’s Dance.. J skulle bara starta om bredbandet och drog ur en sladd. Tror ni att vi fick igång det igen? Svar nej! Han har bredbandstv och just nu tittar vi på en bild där det bara står starta om modem och det har han gjort sådär sjuttioelva gånger nu.
Jäkligt irriterande! Missar ju hela Let’s Dance 😦
Nåväl, det har varit en hektisk dag på jobb, helt galet! Vi har fått in så mycket fina kläder nu, skulle kunna handla hur mycket som helst jag med. Jag var ganska trött i huvudet när jag lämnade bygget.
Annars har dagen varit fin, varmt och soligt, jag gick en liten runda med Selma när jag kom hem.
Landade hos J vid 19,30 och som dom flesta fredagar har vi ätit pizza.
Ha en fin kväll! / E

På tal om kläder…dagens outfit
Tunika – Lindex
Leggings – Lindex
Converse – Scorett

20120525-220041.jpg

