Etiketter

, , , ,

Jag både vill att veckorna ska gå fort och inte. Jag vill att det ska bli fredag igen så att jag får vara med J, saknar honom verkligen. Men såklart vill jag ju inte att tiden rusar på, då blir det ju mindre tid kvar av livet som jag njuter så av just nu. Ja så kan man ju vända och vrida på det hur mycket som helst. Idag väntar iallafall en lång dag på jobb, jag stänger idag så klockan 18 kan jag bege mig hemåt igen.

Jag måste ju bara nämna gårdagens semifinal i schlagern. Vad tycker ni? Det är ju en tävling man kan tycka så mycket om. Jag har svårt för att ta det på allvar när jag hör många av låtarna. Vad är det för skit? Det verkar som om många länder ser det som ett stort skämt. Ta bara de ryska gummorna, jag menar vad fasen är det?? Nu är detta min personliga åsikt och jag ska inte tjata mer om detta, jag hoppas att det blir en fin tävling och att det går bra för Loreen och de länder som faktiskt skickar bidrag som har något att tillföra musikaliskt.

Ha en fin dag, var rädda om varandra. Kram / E

