Etiketter

, , , , , ,

Tisdagen har varit solig och varm, jätteskönt! Jag jobbade till 16 och när jag kom hem tog jag mig ut på en löptur, det var tufft, så varmt och jag skulle göra ett riktigt ryck i mitt program vilket jag inte riktigt lyckades med, men det blev 6,4 km, fullt tillräckligt fast jag skulle sprungit runt 10 minuter till men det gick bara inte.

Nu ikväll har jag varit och gjort en wellnessanalys och levererat Herbalifeprodukter. Till min hjälp vid dessa analyser har jag en Tanitavåg, den mäter inte bara vikt utan även muskelmassa, fett i %, kroppsvatten i %, basalmetabolism och lite annat som kan vara bra och intressant att veta.

Nu har jag landat i soffan, det är dags för Desperate Hosewives och sedan blir det sängen för min del, behöver ta igen lite sömn känns det som. En rejäl stretching innan det känns med som en bra idé.

Godnatt från mig till er!

 

