Etiketter

, , , , ,

Veckan som gått har gått bra med maten och kcal, hade riktigt flyt med vågen så jag hoppas att det håller i sig tills i morgon då det är vägdag på riktigt. Jag har varit mer noga med att skriva in kcal och att få i mig småmål så att förbränningen håller igång.

Jag har även fått i mig tillräckligt med vatten, plus att jag har hällt i lite av Herbalifes örtdryckspulver i flaskan, det hjälper till med förbränningen även det.

Löpning har det blivit, sammanlagt 3 runder och 1,6 mil.        

Jag har promenerat med såklart, totalt 5 rundor och 1,4 mil.         

Sömnen har varit bra och jag har varit lite långledig, bara det att inte stressa gör allt mycket lättare. Kort sagt jag har mått bra.

Så viktresan fortsätter, målen är ungefär dom samma. Meningen är ju att hitta den balansen som jag behöver för att må bra och att kunna hålla det.

