Etiketter

, , , , , , , ,

Godmorgon!! Härliga soliga lediga fredag! J har åkt till jobb och eftersom jag då kom upp tidigt så har jag redan hunnit springa 5,5 km och nu sitter jag på terassen med min shake. Dagen kunde knappt startat bättre. Har ni med fått den där sköna starten på dagen? Det är så viktigt tycker jag, det sätter liksom ribban för resten av dagen på något vis.
Idag ska jag bara njuta av min ledighet och förhoppningsvis solen med.
Lite måstesaker har jag men det kan jag väl stå ut med. Gräset ska klippas och huset ska städas över inför helgen.
J kommer ner efter jobb och då blir det lite gott att äta och dricka, Let’s Dance på tvn, det kan nog bli en bra avslutning på dagen med.
Ha en fin dag, hoppas ni med får njuta av lite sol och ledighet. Kram / E

20120518-091809.jpg

