Etiketter

, , , , , , ,

Fin, då menar jag inte vädret, men det har iofs klarnat upp lite nu ikväll. Nej jag menar att vi har haft en fin och mysig dag. Vi var i Malmö och provade ett riktigt café till skillnad från dom vi brukar besöka, nämligen Lilla Kafferosteriet. Det ligger i ett gammalt hus och har flera våningar med gamla möbler och ett stort kaffesortiment om man är nyfiken och vill prova något nytt. Jag tog såklart en kaffe latte haha. Varför byta ut något man gillar?

Hemma i Ellinge igen så stack J ut på en löptur medan jag fixade lite att äta, det blev Enchilladas, sallad och ett glas rött. Nu har vi bänkat oss i soffan för att heja fram Sverige i hockeyn, eller rättare sagt, jag hejar och J sitter här bara för att sitta någonstans, han roar sig med sin Ipad sålänge.

Ha en fin kväll allihop! Kram / E

