Etiketter

, , , , ,

Jag har slarvat med att  hålla koll på mina kcal/dag, fy på mig!! Det måste bli skärpning på det igen om det här ska fungera. Så sammanfattningen när det gäller maten är att det gick inget vidare. Vägning i morgon, inget jag ser fram emot men det får bli min spark i baken.

Motionen/träningen har gått bra. 3 löpturer, totalt 1,4 mil. Promenaderna samlade bara ihopa 7,2 km, det kan bli mer en bra vecka.

Vattendrickandet…suck.

Stretching/avslappning…suck.

Denna veckas mål blir att ta kontroll över kcalintaget och att dricka MER vatten.

Jag ska springa 3 gånger, och promenera mer än förra veckan.

Jag ska boka tid för massage och fotvård, bara för att skämma bort mig lite, det är avslappning på hög nivå med.

Stretcha ryggen måste jag göra, den är stel och jag blir trött i den efter en dag på jobb.

Då kör jag nu då…..upp på den utstakade vägen igen.

 

Målen f

