Etiketter

, , , , , , ,

Godmorgon, godmiddag, välj det som passar bäst för just dig. Jag har nyss landat hemma i Ellinge. Vi var i Åhus i går, det blev pizza och godis…hmmm det var kanske inte det bästa för mig men jaja det var igår, idag är en ny dag och det viskas att det bjuds på taco ikväll, ska försöka att inte går helt bazooka så blir det nog bra, måttlighet får bli ledordet för idag.

Bazooka ja, det var det många som gick i gårdagens hockeymatch mellan Tre Kronor och Ryssland. Vilken match, det var mer slagsmål än ishockey och det var tyvärr till Kronornas nackdel, dom tappade fokus helt, men det var nog rysk taktik, för efter att ha legat under med 3-1 så vände ju ryssarna och tog hem det med 7-3. Attans skit!! Men ikväll är det en ny match och då måste dom spela sig till en vinst mot Italien, med betoning på spela. Jag laddar och hejar såklart från soffan.

Nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe och tanken är sedan att jag ska klippa gräset, just nu regnar det men jag har nog inget val om jag inte vill ta fram lien nästa gång. En promenad med Selma och ett möte med min supervisor på Herbalife ska jag med få till om det blir som jag tänkt. Kvällen tillbringas i Åhus hos J. Tills dess, ha en fin lördag, kram / E

