Etiketter

, , ,

Tror faktiskt att jag kan säga att jag är färdig och klar med mina scheman i morgon, färdig i huvudet med efter flera dagars stillasittande framför en dator. I morgon kan jag nog äntligen gå ut och röja i butiken igen.

Idag slutade jag 16 och direkt efter jobb stack jag ut på veckans första löptur, 4,5 km i blåst såklart, och som om det inte var nog så kom en stor jäkla hund utrusande från en av gårdarna jag springer förbi och nafsade mig i rumpan!!! Jag hoppas verkligen att han lekte och att han inte var agressiv för då ska han ju definitivt inte vara lös, jag blev förbannad och röt till på honom och när jag fortsatte att springa så blev han stående bara.

Nu är jag trött både i huvud och kropp så det blir bara tv tills kudden kallar, ikväll är det ju Desperate Housewives.

Ha en fin kväll och sov så gott så småningom, kram / E

