Etiketter

, , , , , , , ,

Godmorgon. Nej jag ska inte säga som alla andra att en ny vecka och nya möjligheter ligger framför oss, utan för min del är det att en ny jobbig vecka med stress och för mycket i huvudet ligger framför mig, inte bra med andra ord. Jag måste hitta lite balans på något sätt men just nu är jag bara irriterad. Jag ska sätta mig ikväll och planera min vecka så att jag får in sådant som jag behöver för att må bra, jag har inte heller sammanfattat veckan som gick när det gäller träning och hälsa, det får bli ikväll.

Selma och jag har varit ute på vår morgonpromenad och nu ska jag dricka upp min Herbalife innan det då är dags att åka mot jobb. J ska köra M till Malmö innan han åker mot Kristianstad och Autopartner och nu ses vi inte förrän på fredag….saknar redan.

Jag hoppas att er måndag blir bra, var rädda om varandra. Kram / E

