Etiketter

, , ,

Godmorgon! Det är en förvirrad vecka, jag vet knappt vad det är för dag eftersom det var röd dag i tisdags och då var jag ledig. Nåväl, det får gärna vara torsdag för det betyder ju att det är fredag i morgon och då börjar Hockey VM som jag mer än gärna följer med stort intresse. När jag var tonåring så var jag rent fanatisk med att ha koll på resultat och spelare, jag hade pärmar med laguppställningar, urklipp från tidningar osv, men bara från dom stora turneringarna. Riktigt så illa är det inte idag, men tittar med inlevelse det gör jag fortfarande.

Idag är dagen efter Vårruset ju, lite stel men det blev en promenad med Selma i det fina vädret. Nu väntar en lång dag på jobb, jag ska lägga schemat för hösten och jag ska ha lite intervjuer idag och i morgon då jag behöver en eller två semester/extratjejer.

Ha en fin dag, njut av solen ni som kan. Kram / E

