Etiketter

, , , , , ,

Bättre sent än inte alls, jag har inte haft tid att blogga idag.
Vi passade på att ligga kvar i sängen lite längre då vi båda var lediga denna dag som är 1:a maj.
När vi väl kom upp så begav sig J ut på en löparrunda och jag tog Selma med på en långpromenad.
Frukost på terassen i solen därefter, lite blåsigt men klart man vill passa på när solen nu väl kommit.
Vid lunch hade jag en dejt med min nagelfixare, tack Johanna för att du hade öppet en dag som denna, det var behövligt. Nu är jag fin igen.

20120501-195317.jpg

När jag var färdig där tog vi en tur till Malmö, givetvis var det nercabbat som gällde, det blev en latte på Wayne’s idag med, och det gick att sitta ute, solen värmde så gott.
Nu har vi ätit grillresterna från igår, vi bara kompletteringsgrillade lite.
Ha en skön kväll, må bäst. Kram / E

20120501-195914.jpg

