Etiketter

, , , ,

Dags att summera min vecka vad det gäller träning, mat och hälsa. Det som fungerar är träningen, jag har sprungit 1,5 mil och promenerat 1 mil.

Maten, nja, det har blivit för mycket godsaker och slarv, jag har varit småsugen och trillat dit på lösgodis mer än en gång.

Vatten, suck, nej jag dricker för lite av den varan, speciellt efter träning.

Jag har skött sömnen bra.

Stretching har det bara blivit en gång och jag har fortfarande inte bokat massagetid.

Jag har tjuvvägt mig och tyvärr visar vågen inget bra resultat idag så efter två bra veckor med bra nedgång tror jag på ett sämre resultat i morgon när det är dags att få resultatet för den gångna veckan.

Alltså nya mål och det första blir att hålla nere på godsakerna, inte belöna mig med godis.

Ett annat mål är att springa Vårruset denna veckan.

Annars bara köra på med att ha koll på kcal, hålla i motionen och få i mig tillräckligt med vatten.

