Etiketter

, , , , , , ,

Det var väl själve den att det inte kan bli fint väder någon gång! Solen visar sig lite idag men det blåser halv storm så att sitta ute kan jag bara glömma. Vi var uppe tidigt denna morgon med, J skulle iväg en stund och avsluta eventet som dom haft denna helg. jag passade på att ge mig ut på 5 km löpning, halva rundan var ok sen blev det då av förklarliga skäl något jobbigare på andra hållet….ja ni vet…det blåser ju här på vischan.

Nu har jag druckit min shake och mitt te samtidigt som jag gjort min årliga plikt, jag har deklarerat, inte så mycket mer än att godkänna detta året, jag pendlar ju inte längre så jag har inga avdrag att göra. det är ju skönt men så får jag ju då inga pengar tillbaka heller vilket jag ju alltid fick när jag drog av för resor.

Vad vi ska fylla denna söndagen med har vi inte bestämt, det får vi se när J kommer hem här nu runt lunch. Ha en fin dag, må bäst. Kram / E

