Etiketter

, , , ,

Ny dag i antågande. Selma och jag startade med en promenad, vi är rätt duktiga på det nu. Vädret är sådär, nu vill jag verkligen att våren ska komma annars får vi ingen vår ju, då blir det sommar direkt och det känns inte kul för då är det ju snart höst..ja..typ, eller?  

Jobb hela dagen och sedan har jag inte bestämt mig för vad som händer ikväll. Jag sitter och funderar lite på att ta upp lite kontakter och möten med Herbalife igen, jag är ju en trogen Herbalifare sedan snart 5 år, älskar deras produkter och ibland saknar jag människorna och sammankomsterna jag var på. Jag lade ner min verksamhet och mitt engagemang när jag separerade, det tog för mycket tid och jag hade så mycket annat att ta tag i då, men jag har fortsatt med produkterna själv hela tiden och haft lite kontakt med min supervisor. Jag  får fundera på det, hur som helst var det riktigt kul att hålla viktklasser så nästa vecka ska jag nog ta mig dit och bara sitta med och lyssna och träffa nya och gamla vänner. Jag kan ju tacka Herbalife för min viktnedgång med, nu 11 kg, perfekt när jag behöver hålla ner kcal intaget och efter träning.

Nu önskar jag er en härlig torsdag!

