Etiketter

, ,

Denna morgon startades med en promenad, det är fortfarande rätt kyligt på morgonen. När kommer den efterlängtade vårvärmen tro? Jag längtar efter att få vända näsan mot solen, att få starta upp grillen, att få påta lite i trädgården, även om det sistnämnda brukar gå över rätt snabbt.

Nu är snart denna tuffa veckan över, två dagar kvar och jag känner att kroppen börjar reagera negativt på stressen, inatt har jag vaknat och haft lite hjärtklappning. Jag försöker ändå ta hand om mig och ta mina promenader, springa, lägga mig i tid osv men det håller ju inte hur länge som helst. Det är bara att hoppas att det lugnar ner sig på jobb nästa vecka så jag kan få lite andhämtning. Att det kört ihop sig såhär beror på sjukskrivningar, mycket kampanjer, mycket varor, ja helt enkelt för mycket av allt och för lite av mig för att hålla ihopa allt. Jag har jätteduktiga tjejer runt mig och det är tur men det är ju jag som har yttersta ansvaret och jag är den som ska ha koll på allt och lite till.

Nu önskar jag er en fin torsdag, var rädda om varandra. Kram / E

