Etiketter

, , , ,

Trots att jag är så trött när jag jobbat klart för dagen så tog jag på träningskläder när jag kom hem och stack ut på en löptur, runt 4,5 km blev det idag. Det var en jäkla motvind på ena hållet, stod nästan still ibland kändes det som. Men såå skönt efteråt, jag känner mig stark och lite stolt över att jag faktiskt kan springa såpass långt trots mina ganska inaktiva första 46 år 🙂

Väl hemma igen blev det en Herbalifeshake, vatten och sedan ett varv runt mina 150 kvm med dammsugaren, en dusch på det och nu sjönk jag ner i soffan. Jag tittar lite på hockeyn och undrar om Brynäs ska avgöra ikväll, då är SM-guldet deras.

Idag fick jag finbesök på jobb, älskade dottern och lilla sötnöten Milian, dom skulle träffa vänner i stan och tog en runda inom till mg och det tycker jag såklart om.

Jag har köpt en försenad födelsepresent till Selma idag, hon fick en ny och fin Biabädd, jag kastade bort hennes gamla slitna tygkorg, och nu står hon rakt upp och ner och vet inte var hon ska bli av…suck, lilla tramsiga hund. Jaja hon behöver väl sova förr eller senare.

Ha en fin kväll, sov så gott när det är dags.

 

