Etiketter

, , ,

Då har första veckan sedan min omstart gått, det har varit en helt ok vecka tycker jag, iallafall träningsmässigt, maten kunde jag skött bättre vissa dagar och jag dricker inte tillräckligt med vatten.

Om jag ska summera så har jag totalt sprungit 1,2 mil och promenerat 1 mil under veckan, det ger jag godkänt.

Maten kunde jag tagit tag i lite bättre och vattendrickandet likaså.

Sömnen har jag lyckats få till, jag har lagt mig i tid så jag fått mellan 7 och 8 timmars sömn varje natt.

Stretchandet och spikmattan, njaaa en eller två gånger kanske, det ska bli bättre nästa vecka.

Vad resultatet på vågen blir det vet jag i morgon då måndagar är vägdag.

Målen för nästa vecka är att nå upp i minst samma antal km motion, och att behålla sovrutinen. Sedan ska jag dricka mer vatten än vad jag gjort denna veckan och jag ska få till några fler gånger på spikmattan och stretcha mer.

Så då kööör jag vidare!!

